Перейти до основного вмісту

Програма "МініСофт Синхронізація клієнтів" призначена для синхронізації даних про клієнтів і дисконтні системи, що використовуються у мережах однієї торговельної марки або одного власника.

Програма буде корисна й ефективна для мереж роздрібної торгівлі (магазинів або бутиків), закладів громадського харчування (кафе або піцерій), автомийок або СТО, аптек тощо, які знаходяться в одному населеному пункті або регіоні та використовують єдину дисконтну карту для всіх об'єктів мережі.

Програма "МініСофт Синхронізація клієнтів" дозволяє з бази кожного окремого об'єкта, де використовується програма обліку роздрібної торгівлі "МініСофт Комерція", вивантажити дані про всіх клієнтів, що внесені у базу, суми їх покупок і умови дисконтних систем, які діють у мережі. Файли можуть бути відправлені власнику мережі (наприклад, у центральний офіс) по Інтернету або за допомогою змінного носія (флешки). Після збору усіх файлів (або їх частини - для програми це не принципово) відбувається обробка даних програмою "МініСофт Синхронізація клієнтів" і відповідні зміни вносяться в базу кожного об'єкта.

Після синхронізації даних у базі кожного об'єкта буде загальний список клієнтів, дисконтних карт і відомості про суми покупки кожного клієнта. Якщо мережа використовує накопичувальну дисконтну систему, то після синхронізації даних покупець у кожному з об'єктів мережі одержить саме ту суму знижки, що визначиться як відсоток від суми його загальних покупок на об'єктах мережі.

Вартість програми "МініСофт Синхронізація клієнтів"

Для першого магазина мережі 700 грн.
Для другого і наступного магазинів мережі 400 грн.

Копії екрану

Список файлів для обробки Істория оброблених пакетів

Купити
"МініСофт Синхронізація кліентів "

Демо версія програми МініСофт Комерція