Програма "МініСофт Синхронізація клієнтів" призначена для синхронізації даних про клієнтів і дисконтні системи, що використовуються у мережах однієї торговельної марки або одного власника.
Програма буде корисна й ефективна для мереж роздрібної торгівлі (магазинів або бутиків), закладів громадського харчування (кафе або піцерій), автомийок або СТО, аптек тощо, які знаходяться в одному населеному пункті або регіоні та використовують єдину дисконтну карту для всіх об'єктів мережі.
Програма "МініСофт Синхронізація клієнтів" дозволяє з бази кожного окремого об'єкта, де використовується програма обліку роздрібної торгівлі "МініСофт Комерція", вивантажити дані про всіх клієнтів, що внесені у базу, суми їх покупок і умови дисконтних систем, які діють у мережі. Файли можуть бути відправлені власнику мережі (наприклад, у центральний офіс) по Інтернету або за допомогою змінного носія (флешки). Після збору усіх файлів (або їх частини - для програми це не принципово) відбувається обробка даних програмою "МініСофт Синхронізація клієнтів" і відповідні зміни вносяться в базу кожного об'єкта.
Після синхронізації даних у базі кожного об'єкта буде загальний список клієнтів, дисконтних карт і відомості про суми покупки кожного клієнта. Якщо мережа використовує накопичувальну дисконтну систему, то після синхронізації даних покупець у кожному з об'єктів мережі одержить саме ту суму знижки, що визначиться як відсоток від суми його загальних покупок на об'єктах мережі.
Вартість програми "МініСофт Синхронізація клієнтів"
Для першого і кожного наступного магазинів мережі | 700 грн. |