Перейти до основного вмісту

"МініСофт Планувальник задач" - програма, призначена для виконання двох типів задач:

  • автоматичне створення резервних копій бази даних (БД);
  • формування звітів за заданим розкладом і відправленню результатів звіту власнику на електронну пошту, у хмару або в локальну папку.

Розглянемо більш детально кожну з задач.

Створення резервних копій бази даних

Резервна копія бази даних - необхідна умова безпеки збереження даних. При апаратних комп'ютерних збоях або проблемах працездатності операційної системи саме наявність актуальної копії бази даних захистить від втрати найважливішого - інформації.

Програма "МініСофт Планувальник задач" призначена для створення розкладів і автоматичного збереження копії бази у виді bak-файлу в зазначену папку. Передбачено 3 види створення резервних копій бази даних: із заданою періодичністю (від 5 хвилин), у зазначений час і при ручному запуску.

Створення копії БД із заданої періодичність рекомендується при інтенсивному заповненні бази інформацією, наприклад, БД магазина зі жвавою торгівлею, коли за годину пробиваються десятки чеків. Створення копії БД у заданий час доцільно для невеликих об'єктів, у яких в день записується в базу невеликий обсяг інформації. І, нарешті, завдання з ручним запуском дозволяє персоналові в ручному режимі зберегти копію БД у будь-який момент.

Програма "МініСофт Планувальник задач" має функцію автозапуска при завантаженні комп'ютера і виконується як служба Wіndows.

Програма створює образ бази даних і може зберегти його по одному з алгоритмів: у локальну папку ПК, відправити на FTP-сервер або зберегти архів файлу на хмару - Google Drіve або Яндекс Диск.

Служба планувальника може відправляти повідомлення власнику про успішне (не успішне) створення файлу з копією БД.

Впевнені, що кожен користувач програм сімейства "МініСофт Комерція" подбає про збереження своєї інформації і ніколи не виявиться перед проблемою внесення в програму всієї інформації "з нуля", якщо раптом зламається жорсткий диск або зазбоїть Windows. Докладніше в довідці...

Формування і відправлення звітів

Власникам, що безпосередньо не працюють на об'єкті (або власникам мережі об'єктів - магазинів, кафе, аптек, автомийок), буде зручно одержувати актуальну інформацію про стан справ на об'єкті без необхідності особисто бути присутнім у приміщенні свого магазина або знаходитися біля ПК, що працює з БД віддалено. Отриманий на електронну пошту або в хмару файл із потрібним звітом буде доступний для перегляду й аналізу з будь-якого пристрою, що має доступ до мережі Інтернет, у тому числі - із планшета або телефону.

Програма "МініСофт Планувальник задач" дозволяє скласти розклад формування і відправлення необхідного звіту (звітів) по трьох варіантах: із заданою періодичністю (від 5 хвилин), у зазначений час і при ручному запуску.

Програма "МініСофт Планувальник задач" також може бути цікава власникам інтернет-магазинів, що можуть у такий спосіб автоматизувати вивантаження даних про товари з програми "МініСофт Комерція" і їх відправлення для імпорту на сайт (по протоколу ftp або через хмарну папку).

Звіти для програми "МініСофт Планувальник задач" створюються персоналом компанії "МініСофт" під потреби кожного клієнта.

Докладніше в довідці.... Всю документацію по програмі "МініСофт Планувальник задач" і політику конфіденційності можна прочитати тут.

Вартість програми "МініСофт Планувальник задач"

Установка на кожному об'єкті користувача 500 грн. ($17)

У установчий дистрибутив програми "МініСофт Планувальник задач" включені 2 звіти: "Денний звіт (Х-звіт)", що показує рух грошових коштів об'єкта: магазина, кафе, аптеки або автомийки (СТО) - за попередню добу і "Список клієнтів" - формує файл зі списком клієнтів і їх даними (телефонами, адресами, поштою й ін.).

Інші звіти створюються і додаються в програму "МініСофт Планувальник задач" на платній основі. Орієнтована вартість одного звіту - 200-400 грн. (для складних звітів вона може бути більше).

Переконані, що, почавши використовувати програму "МініСофт Планувальник задач", Ви вже сьогодні відчуєте переваги більшої мобільності й оперативності одержання інформації про Ваш бізнес і це посприяє його розвитку і процвітанню.

Копії екрану

Список задач Налаштування створення бекапа Добавлення бази Налаштування денного звіта (Х-звіта) Налаштування SMTP Отриманий по e-mail Х-звіт в телефоні Лог операцій

Купити
"МініСофт Планувальник задач"

Демо версія програми МініСофт Комерція