Перейти до основного вмісту

Технічна підтримка програмних продуктів компанії «МініСофт»

Для звернення в службу підтримки заповніть контактну форму, відправте своє повідомлення на поштову адресу support@minisoft.com.ua або зателефонуйте по телефонах: (096) 438-36-24, (095) 547-57-31.

УВАГА! У вихідні і святкові дні технічна підтримка клієнтам надається тільки в аварійних ситуаціях (наприклад, не працює програма при працюючій службі SQL сервера). Оплата за послуги здійснюється по тарифу 400 грн за віддалене підключення до ПК клієнта. Для одержання допомоги звертайтесь через сайт, пошту або смс-повідомлення.

Компанія "МініСофт" завіряє своїх клієнтів - користувачів програмних продуктів у тому, що наші програми не вимагають постійного технічного супроводу і, відповідно, щомісячних абонентських платежів.

Тому, розуміючи епізодичну необхідність підтримки користувачів програм, компанія "МініСофт" пропонує різні варіанти взаємодії фахівців компанії і клієнтів.

Клієнти можуть звертатися до співробітників компанії по необхідності, оплачуючи отримані послуги відповідно до діючих погодинних тарифів. Різні види робіт мають різну складність і тривалість, тому ми пропонуємо нашим клієнтам три тарифи: 300 грн/година, 250 грн/година и 200 грн/година.

Перший тариф – 300 грн/година:

  • робота з повторної установки програми і її ліцензуванню (наприклад, після переустановки операційної системи);
  • робота з переносу бази даних програми з одного комп'ютера на інший і її ліцензування;
  • робота з налаштування віддаленого доступу до сервера бази даних мережевих комп'ютерів (крім первинної установки мережевої версії в момент покупки програми);
  • перевірку правильності роботи з програмою персоналу, допомога у виправленні помилок, у тому числі - на рівні бази даних;
  • допомога в підключенні і настроюваннях параметрів програми "МініСофт Ваги", шаблонів етикеток та інше;
  • допомога в розробці і впровадженні ефективних технологій роботи з програмою, виходячи зі специфіки діяльності клієнта;
  • написання індивідуального звіту під потреби клієнта по запропонованому зразку.

Другий тариф – 250 грн/година:

  • допомога в налаштуваннях параметрів програми "МініСофт Планувальник завдань", створення розкладів завдань і настроювання плагинів;
  • допомога в налаштуваннях програми "МініСофт ЕККА";
  • допомога в налаштуваннях параметрів РРО і програми "МініСофт Комерція";
  • навчання нових співробітників технологіям роботи з програмою та устаткуванням.

Третій тариф – 200 грн/година, оплачуються роботи і послуги по варіанту "Швидка допомога" - тривалість робіт до 20 хвилин:

  • перевірка цілісності бази даних програми "МініСофт Комерція" після збоїв у роботі ПК і інших проблемах;
  • допомога в налаштуваннях параметрів програми "МініСофт Комерція", шаблонів цінників і етикеток, чеків і інших;
  • повторне налаштування vpn-мережі, перевірка її працездатності;
  • налаштування в програмі принтера, торговельних ваг і т.п.;
  • консультація по роботі з програмою з віддаленим підключенням до ПК клієнта;
  • повторна генерація ліцензійного ключа програм, наприклад, після переустановки операційної системи на ПК клієнта;
  • телефонна консультація по відновленню програми, бази даних тощо після переустановки ОС.

Підтримка клієнтів здійснюється як дистанційно (через мережу Інтернет, за допомогою спеціальних програм дистанційного доступу до комп'ютера), так і традиційними візитами фахівця на об'єкт клієнта (за умови, що дорога від офісу компанії до об'єкта займає не більш 1 години громадським транспортом). Неважливо, де територіально знаходиться клієнт або об'єкт, де встановлена програма - він одержить необхідну допомогу.

Впевненні, що Ви виберете той варіант взаємодії, що повною мірою відповідає Вашим потребам.

Ми завжди раді почути Вашу думку і побажання по удосконалюванню нашої взаємодії. Пишіть, телефонуйте, приходьте - будемо раді спілкуванню з Вами!

Демо версія програми МініСофт Комерція