Перейти до основного вмісту

Зміна політики взаимодії з клієнтами компанії "МініСофт"

Компанія "МініСофт" повідомляє своїх клієнтів (користувачів програмних продуктів) про те, що з 1 червня 2018 року змінюються правила надання послуг клієнтам співробітниками компанії.

Ми пропонуємо різні варіанти взаємодії фахівців компанії і клієнтів у залежності від складності і тривалості роботи. Клієнти можуть звертатися до співробітників компанії при необхідності, оплачуючи отримані послуги відповідно до наявних погодинних тарифів.

Увага! У вихідні і святкові дні технічна підтримка клієнтам надається тільки в аварійних ситуаціях (наприклад, не працює програма при працюючій службі SQL сервера). Оплата за послуги здійснюється по тарифу 200 грн за віддалене підключення до ПК клієнта. Для одержання допомоги звертайтесь через сайт, пошту або смс-повідомлення.

Послуга "Швидка допомога"

Дана послуга передбачає віддалене підключення до ПК клієнта для проведення робіт, тривалість яких не перевищує 10-15 хвилин.

Вартість послуги – 50 грн.

Прикладами робіт, що проходять по категорії "Швидка допомога", є:

  • перевірка цілісності бази даних програми "МініСофт Комерція" після збоїв у роботі ПК і інших проблемах;
  • допомога в налаштуваннях параметрів програми "МініСофт Комерція", шаблонів цінників і етикеток, чеків і інших;
  • повторне налаштування vpn-мережі, перевірка її працездатності;
  • налаштування в програмі принтера, торговельних ваг і т.п.;
  • повторна генерація ліцензійного ключа програм, наприклад, після переустановки операційної системи на ПК клієнта;
  • консультація по роботі з програмою з віддаленим підключенням до ПК клієнта;
  • телефонна консультація по відновленню програми, бази даних і т.п. після переустановки ОС.

Послуги по технічному обслуговуванню (ТО) і супроводу

До таких робіт відносяться більш складні і тривалі роботи, що передбачають роботу з ПК клієнта.

Перший тариф - 200 грн/година

  • оновлення бази програми до нової версії програми;
  • робота з повторної установки програми і її ліцензування;
  • робота з переносу бази даних програми з одного комп'ютера на інший і її ліцензування

Другий тариф - 100 грн/година

  • допомога в налаштуваннях параметрів програми "МініСофт Планувальник завдань", створення розкладів завдань і налаштування плагинів;
  • допомога в налаштуваннях програми "МініСофт ЕККА"
Повний перелік послуг по тарифах - у розділі сайту «Технічна підтримка програмних продуктів компанії "МініСофт"

Впевнені, що наші клієнти з розумінням поставляться до змін у системі підтримки і технічного обслуговування і будуть вибирати той варіант взаємодії, що повною мірою відповідає їх потребам у даний момент.

Ми завжди раді почути Вашу думку і побажання по вдосконаленню нашої взаємодії. Пишіть, дзвоніть, приходите - ради будемо спілкуванню з Вами!

Демо версія програми МініСофт Комерція