
8 грудня 2020 року офіційно випущена обновлена версія (реліз 8.1.0) програмних продуктів сімейства «МініСофт Комерція».
У програму внесено зміни у взаємодії з РРО, а саме реалізовано можливість використання кількох апаратних та/або програмних РРО одночасно.
Додавання РРО та задання їх параметрів здійснюється на закладці «Налоги и РРО» (Параметры – Настройка – Налоги и РРО). На закладці можна добавити необхідну кількість РРО, які будуть працювати на даному касовому місці, а також вказати податки (ставки податку) і їх прив’язку до конкретного РРО. Список РРО необхідно створювати для кожного касового місця (кожного ПК) окремо.
Окрім традиційних апаратних РРО, можна використовувати і програмні РРО (у даному релізі - додаток «ВебЧек:ПРРО») .
В картці товару (закладка Товари) в полі «Вид налога» вибирається із списку податок, який може бути прив’язаний до заданої ставки податку конкретного РРО, доступного для використання на цьому касовому місці.
При використанні кількох РРО робота з програмою «МініСофт Комерція» здійснюється звичайним чином: формується чек та проводиться розрахунок з покупцем. Після натискання кнопки «Провести» програма автоматично почне формування фіскального чеку (чеків - якщо задіяно кілька РРО) та його друк на реєстраторах або відправку на сервер ПРРО. При потребі також може бути роздрукована квитанція (чек) на покупку на принтері чеків (з папером шириною 57,5 чи 80 мм) або на принтері формата А4.
Також звичайним чином здійснюються всі дії з РРО – в меню «Фискальные операции» проводиться відкриття зміни, службові внесення та виємка, друк Х-звіту та закриття зміни друком Z-звіту. Вибір потрібного РРО (або всіх РРО) здійснюється у меню команди.
Таким чином, користувач програми «МініСофт Комерція» релізу 8.1.0 отримує всі переваги використання програми фінансового та управлінського обліку в роздрібній торгівлі, а також отримує можливість вибору по використанню на об’єкті як типу РРО – апаратного (класичні фіскальні реєстратори більшості виробників, що внесені в реєстр РРО) або програмного, так і їх кількості.
Для роботи програми «МініСофт Комерція» з кількома РРО необхідно отримати спеціальну ліцензію на кожен РРО (прив’язується до заводського номера апарата або фіскального номера ПРРО) компанії «МініСофт». Вартість ключа на перший РРО – 500 грн., на другий та кожний наступний РРО – 400 грн.
Користувачам попередніх версій програм можна обновити свої програми до нового релізу. Вартість оновлення більш ранніх версій програм до версії 8.1.0 складає 400 грн.
З питання оновлення версії програми звертайтесь до персоналу компанії.
Ціни на програму «МініСофт Комерція» та інші програми компанії залишаються незмінними:
- Однокористувацька версія програми - 2700 грн.
- Двохкористувацька версія програми - 3200 грн.
- Мережева версія програми - 5000 грн.
- Ліцензійний ключ для підключення першого РРО - 500 грн.
- Ліцензійний ключ для підключення другого та кожного наступного РРО - 400 грн.
Для покупки програм звертайтесь до персоналу компанії.
Компанія «МініСофт» бажає успіху та благополуччя всім своїм клієнтам та докладатиме всіх зусиль, щоб робота з нашими програмами приносила прибуток та задоволення.