Перейти до основного вмісту

Офіційний випуск оновленої версії сервісу «МініСофт Онлайн Комерція»

13 червня 2025 року офіційно випущена оновлена версія сервісу «МініСофт Онлайн Комерція». В новій версії додана можливість створювати приходні накладні в кабінеті сервісу.

Нова версія сервісу працює з програмою «МініСофт Комерція» від релізу 9.3.0.

Якщо в WEB-версії не появився в меню зліва новий пункт меню Приходи, потрібно очистити кеш браузера (натиснувши Ctrl-F5). Посилання на нову версію під Android - в новині Вашого кабінету, стару версію можна не видаляти, просто встановити нову, при установці нової версії додаток оновиться.

Пункт Приходи містить 2 підпункти: В магазинах і На експорт.

На сторінці В магазинах показується перелік документів з програми «МініСофт Комерція» - з закладки Товарооперації Прихід. Документи можна експортувати у файл або створити приход на експорт в магазин (кнопка Експорт). При створенні приходу на експорт в магазин товари вибраної накладної переносяться в новий документ на сторінку Приходи    На експорт зі статусом збереженого.

На сторінці На експорт відображаються створені в «МініСофт Онлайн Комерція» документи для синхронізації з базою вказаної торгової точки, а також є можливість створити новий документ.

При створенні нового документу необхідно пройти три кроки: вказати торгову точку, вказати дані документа (вид документа, постачальника, користувача, дати, номера тощо) і заповнити табличну частину документа. Заповнення табличної частини документа можна здійснювати додаючи наявний товар у базі, створюючи новий товар або імпортуючи товари з файлу Шаблон для приходу. При додаванні товарів чи створенні картки нового товару можна змінювати характеристики товарів.

Документ може мати 3 стани:

  1. збережений і доступний для редагування;
  2. проведений і готовий до імпорту в базу "МініСофт Комерції";
  3. імпортований в Комерції - документ появився в "МініСофт Комерції" на закладці Приходи і готовий до редагування і проведення в програмі.

При створенні нового товару вручну чи імпортом з файлу при синхронізації з базою програми будуть автоматично створені нові картки товарів в магазині.

УВАГА! При імпорті товарів з файлу і подальшій синхронізації ідентифікація таких товарів з наявними в базі програми не здійснюється. Тобто після імпорта товарів в документ «МініСофт Онлайн Комерція» і подальшої синхронізації в програмі будуть створені нові товари, навіть якщо у базі вже є такі товари. Тому при необхідності полегшення створення приходів потрібно використовувати Створити приход на експорт в магазин, взявши за основу накладну цього магазину (на сторінці В магазинах).

Для імпорту в "МініСофт Комерцію" створених в "МініСофт Онлайн Комерції" приходних накладних необхідно встановити спеціальний плагін для програми МініСофт Планувальник задач і створити нову задачу в програмі. Без плагіну створені документи не появляться в "МініСофт Комерції".

Для отримання плагіна та оновлення звертайтесь до персоналу компанії.

Демо версія програми МініСофт Комерція