Онлайн документація до програми доступна на сторінці.
Програма призначена для виконання запланованих завдань у фоновому режимі, за зазначеним розкладом. Завдання бувають двох видів:
- Створення резервних копій (бекапа) бази даних MS SQL Server. окрема , може використовуватися для бекапа бази дані сімейства програм МініСофт Комерція.
- Додаткові задачі. У програмі є можливість довантажувати плагіни, що можуть виконувати різні задачі. Наприклад, плагин "Х-отчет" робить запит до бази даних і відправляє на пошту і/або FTP-сервер результат у виді HTML сторінки.
При цьому є можливість відправляти результат виконання на файловий сервер (FTP-сервер) або хмарний сервіс.
Особливості створення резервних копій (бекапа) баз даних
- Виконання бекапа (як і будь-якої іншої задачі) не заважає іншим додаткам працювати з базою даних.
- Файл бекапа шифрується паролем стандартними засобами MS SQL Server. Тому в настройках програми пароль краще не змінювати або ставити такий, котрий зможете згадати надалі.
Стандартний пароль, якому потрібно вводити щораз при створенні/редагуванні завдання: 777
Він же використовується для шифрування бази. - Шлях у папку бекапа вказується в локальній файловій системі ПК із базою, а не комп'ютера, на якому запущена програма. Тому у випадку, якщо завдання налаштоване на віддалений сервер, файли там же і будуть зберігатися.
Якщо Ви не будете використовувати відправлення бекапа на FTP-сервер або хмарний сервіс (про це далі), рекомендується папку для бекапів інтегрувати з хмарними сервисами збереження даних (наприклад, DROPBOX) - це збільшить надійність збереження бекапів.
- У налаштуваннях даного типу завдання є можливість:
- робити очищення лога бази даних,
- запускати після бекапа SQL-скрипт (можна використовувати для очищення деяких таблиць або інших задач),
- відправляти на пошту (можна відразу на кілька поштових адрес) лист із повідомленням про успішність виконання завдання (без самого файли бекапу).
Особливості розкладу завдань
Існує кілька режимів розкладів:
- Ручний запуск. Даний режим потрібний, насамперед , для тестового запуску завдань і однократних операцій.
Рекомендується після створення будь-якого завдання спочатку установити ручний запуск, запустити вручну завдання. Коли переконаєтеся, що завдання виконане - можете настроїти на періодичний розклад.
- Періодичний запуск. Можна настроїти на запуск кожні N хвилин, де N - число більше 5. При цьому є можливість указувати діапазон часу, у якому будуть спрацьовувати ці періодичні запуски. Можна вказувати дні тижня, у які будуть спрацьовувати запуски.
- Запуск по часу. Вказується точний час запуску. Наприклад, для плагина "Х-отчет" можна настроїти ранковий час і щоранку одержувати на пошту звіт за вчорашню добу. Можна вказувати дні тижня, у які будуть спрацьовувати запуски.
Особливості виконання додаткових задач (плагинів)
Результатом виконання будь-якого плагина є файл, що або зберігається локально, або відправляється на пошту і/або FTP-сервер і/або хмару. У деяких плагінах з невеликими звітами результатом буде лист у виді HTML (або файл у випадку FTP), у деяких - вкладений у лист (або відправлений на FTP-сервер) файл Microsoft Excel.
Плагіни можна використовувати для різних задач:
- синхронізація з іншими програмами автоматизації (наприклад, 1С Бухгалтерия);
- синхронізація з інтернет-магазинами;
- одержання звітів у виді HTML, файлів Microsoft Excel;
- інші періодичні задачі.
Назва файлу формується в такий спосіб: НазваниеПлагина_УникальныйНомер_ДатаВремя.
Дата і час задаються в такому форматі: 14-09-2015_23-29-04.
При відправленні на FTP є можливість указати відмінну від стандартного назву файлу - файл буде перезаписуватися щоразу при виконанні завдань
Програма поставляється з плагінами: Х-звіт, Список клієнтів. Повний список готових плагінів (список постійно доповнюється) можна знайти на сторінці офіційного сайта компанії МініСофт. Крім того, для нестандартних задач можна замовити індивідуальный плагін.