Іноді у користувачів програми "МініСофт Комерція" трапляється ситуація, коли вони не можуть запустити програму. При цьому при запуску виводиться повідомлення про помилку:

Можливі 3 ситуації:
- не запускається програма на ПК, де встановлений SQL Server і база даних (т.зв. "головний ПК");
- не запускається програма на ПК, що підключається до головного ПК по локальній мережі;
- не запускається програма на ПК, що підключається до головного ПК через Інтернет (наприклад, через vpn-мережу).
Розглянемо кожну із ситуацій.
Не запускається програма на ПК, де встановлений SQL Server і база даних
Найбільш часта причина подібної ситуації - служба SQL Server не змогла запуститися в автоматичному режимі з якої-небудь причини. Найчастіше таке спостерігається при завантаженні системи.
Рішення: необхідно здійснити запуск служби SQL Server вручну.
Для цього необхідно виконати наступне:
- зайти в режим Диспетчер конфигурации SQL Server (кнопка «Пуск» - Все программы – Microsoft SQL Server 2005 – Средства настройки - Диспетчер конфигурации SQL Server)
- у вікні ліворуч (у дереві) вибрати режим «Службы»
- виділити рядок SQL Server і дати команду на запуск (кнопкою на панелі інструментів або командою з контекстного меню)
- дочекатися запуску служби. Якщо служба успішно запустилася - програма буде працювати. Якщо при запуску виникла помилка - проблема більш серйозна і необхідно звертатись до персоналу компанії "МініСофт".
Не запускається програма на ПК, що підключається до головного ПК по локальній мережі
Така ситуація спостерігається у випадку, якщо програма на головному ПК працює, а комп'ютери мережі не можуть з'єднатися із сервером і базою.
Якщо фізичних проблем з мережею або проблем рівня операційної системи не має, то, імовірно, проблема в блокуванні доступу Брандмауером операційної системи або антивірусної програми.
Рішення: перевірити стан брандмауера та усунути блокування.
Для цього необхідно виконати наступне:
- зайти у вікно брандмауера (кнопка «Пуск» - Панель управления – (Система и безопасность) – Брандмауэр Windows)
- налаштувати виключення блокування для служби SQL Server (або, як часто роблять, виключити брандмауер)
Якщо при запуску програми виникає помилка - необхідно перевірити мережу (звертайтеся до системного адміністратора) або звертайтесь до персоналу компанії "МініСофт".
Не запускається програма на ПК, що підключається до головного ПК через Інтернет
Причин для проблеми може бути 2: або проблема з мережею або підключенням до Інтернету, або доступ блокується брандмауером Wіndows або фаєрволом роутера або програмою-антивірусом.
Рішення: перевірити доступність зв'язку по мережі або зняти блокування брандмауером (описано вище) або фаєрволом.
Якщо власних знань по адмініструванню мереж не досить - то потрібна допомога системного адміністратора або звертайтесь до персоналу компанії "МініСофт".