Перейти до основного вмісту

Програма «МініСофт Комерція» видає повідомлення «Отсутствует доступ к серверу»

Іноді у користувачів програми "МініСофт Комерція" трапляється ситуація, коли вони не можуть запустити програму. При цьому при запуску виводиться повідомлення про помилку:

1.png

Можливі 3 ситуації:

  1. не запускається програма на ПК, де встановлений SQL Server і база даних (т.зв. "головний ПК");
  2. не запускається програма на ПК, що підключається до головного ПК по локальній мережі;
  3. не запускається програма на ПК, що підключається до головного ПК через Інтернет (наприклад, через vpn-мережу).

Розглянемо кожну із ситуацій.

Не запускається програма на ПК, де встановлений SQL Server і база даних

Найбільш часта причина подібної ситуації - служба SQL Server не змогла запуститися в автоматичному режимі з якої-небудь причини. Найчастіше таке спостерігається при завантаженні системи.

Рішення: необхідно здійснити запуск служби SQL Server вручну.

Для цього необхідно виконати наступне:

  1. зайти в режим Диспетчер конфигурации SQL Server (кнопка «Пуск» - Все программы – Microsoft SQL Server 2005 – Средства настройки - Диспетчер конфигурации SQL Server)
    2_14.jpg
  2. у вікні ліворуч (у дереві) вибрати режим «Службы»
  3. виділити рядок SQL Server і дати команду на запуск (кнопкою на панелі інструментів або командою з контекстного меню)
    3_sm.jpg
  4. дочекатися запуску служби. Якщо служба успішно запустилася - програма буде працювати. Якщо при запуску виникла помилка - проблема більш серйозна і необхідно звертатись до персоналу компанії "МініСофт".

Не запускається програма на ПК, що підключається до головного ПК по локальній мережі

Така ситуація спостерігається у випадку, якщо програма на головному ПК працює, а комп'ютери мережі не можуть з'єднатися із сервером і базою.

Якщо фізичних проблем з мережею або проблем рівня операційної системи не має, то, імовірно, проблема в блокуванні доступу Брандмауером операційної системи або антивірусної програми.

Рішення: перевірити стан брандмауера та усунути блокування.

Для цього необхідно виконати наступне:

  1. зайти у вікно брандмауера (кнопка «Пуск» - Панель управления – (Система и безопасность) – Брандмауэр Windows)
  2. налаштувати виключення блокування для служби SQL Server (або, як часто роблять, виключити брандмауер)
4_sm.jpg

Якщо при запуску програми виникає помилка - необхідно перевірити мережу (звертайтеся до системного адміністратора) або звертайтесь до персоналу компанії "МініСофт".

Не запускається програма на ПК, що підключається до головного ПК через Інтернет

Причин для проблеми може бути 2: або проблема з мережею або підключенням до Інтернету, або доступ блокується брандмауером Wіndows або фаєрволом роутера або програмою-антивірусом.

Рішення: перевірити доступність зв'язку по мережі або зняти блокування брандмауером (описано вище) або фаєрволом.

Якщо власних знань по адмініструванню мереж не досить - то потрібна допомога системного адміністратора або звертайтесь до персоналу компанії "МініСофт".

Демо версія програми МініСофт Комерція