Для відправки пошти використовується стандартний протокол SMTP. Пошта відправляється через поштовий сервер (іншими словами SMTP-сервер, сервер вихідної пошти).
Інформацію для налаштування сервера вихідної пошти, як правило, можна одержати від сервісу, що надав пошту користувачу. Іноді сервіс вихідної пошти надає інтернет-провайдер, але його не бажано використовувати - є імовірність, що деякі поштові сервера будуть заносити такі листи в спам.
Форма налаштування поштового сервера в програмі має такий вигляд:

На цій формі потрібно вказати такі поля:
- Описание - будь-яка назва, зручна користувачу, ця назва буде в списку поштових серверів на формі завдань.
Наприклад, Сервер Yandex - Адрес сервера - вказується відповідно до інструкції поштового сервісу.
Наприклад, smtp.yandex.ru - Порт сервера, Защита соединения, Метод аутентификации - вказується відповідно до інструкції поштового сервісу. Якщо зазначено метод аутентификації як “Обычный пароль”, нижче потрібно заповнити поля Логин и Пароль.
- E-mail отправителя - поштова адреса, з якого будуть приходити листи.
Як правило, поштові сервіси з аутентифікацією заносять у спам листи, у яких E-maіl відправника не відповідає даним аутентифікації (поле Логин має відповідати полю E-mail отправителя).
Щоб переконається, що дані введені правильно, натисніть кнопку "Проверить соединение". У випадку успіху буде повідомлення "Проверка соединения прошла успешно".
Існує багато причин, через які з'єднання видає помилку:
- Не правильно введені логін/пароль - введіть ще раз і перевірте регістр/розкладку.
- Параметри вихідної пошти не вірні - звіртесь з інструкцією сервісу (приклади для популярних сервісів приведені нижче).
- Порт сервера заблокований налаштуваннями безпеки ПК (брандмауер, антивірус) або інтернет-провайдером користувача. Чи заблокований порт, можна перевірити за допомогою команди:
telnet АдресCервера ПортCервера
Приклади налаштувань поштового сервера (сервера вихідної пошти) для популярних сервісів
Google (пошта виду @gmail.com)
- Адреса сервера: smtp.gmail.com
- Порт сервера: 465
- Захист з'єднання: Повний SSL
- Метод аутентифікації: Звичайний пароль
- Логін: ваша поштова адреса
- Пароль: ваш поштовий пароль
- E-mail відправника: ваша поштова адреса
Актуальна інформація про настроювання вихідної пошти знаходиться на сторінці Google.
Якщо при перевірці з'єднання отримана помилка 534, зайдіть у свій акаунт Google у розділ "Безпека і вхід" (на момент написання довідки адреса https://myaccount.google.com/security) і включіть опцію "Ненадійні додатки дозволені". Пряме посилання на цю опцію: https://www.google.com/settings/security/lesssecureapps. Після цього перейдіть по посиланню https://accounts.google.com/DisplayUnlockCaptcha і натисніть Продовжити.
Яндекс (пошта виду @yandex.ru, @yandex.ua)
- Адреса сервера: smtp.yandex.ru
- Порт сервера: 465
- Захист з'єднання: Повний SSL
- Метод аутентифікації: Звичайний пароль
- Логін: ваш логін в сервісі Яндекс (або ваша поштова адреса у випадку використання сервісу пошта для домену)
- Пароль: ваш поштовий пароль
- E-mail відправника: ваша поштова адреса
Актуальна інформація про настроювання вихідної пошти знаходиться на сторінці Яндексу.