Перейти до основного вмісту

Для відправки пошти використовується стандартний протокол SMTP. Пошта відправляється через поштовий сервер (іншими словами SMTP-сервер, сервер вихідної пошти).

Інформацію для налаштування сервера вихідної пошти, як правило, можна одержати від сервісу, що надав пошту користувачу. Іноді сервіс вихідної пошти надає інтернет-провайдер, але його не бажано використовувати - є імовірність, що деякі поштові сервера будуть заносити такі листи в спам.

Форма налаштування поштового сервера в програмі має такий вигляд:

На цій формі потрібно вказати такі поля:

  • Описание - будь-яка назва, зручна користувачу, ця назва буде в списку поштових серверів на формі завдань.
    Наприклад, Сервер Yandex
  • Адрес сервера - вказується відповідно до інструкції поштового сервісу.
    Наприклад, smtp.yandex.ru
  • Порт сервера, Защита соединения, Метод аутентификации - вказується відповідно до інструкції поштового сервісу. Якщо зазначено метод аутентификації як “Обычный пароль”, нижче потрібно заповнити поля Логин и Пароль.
  • E-mail отправителя - поштова адреса, з якого будуть приходити листи.
    Як правило, поштові сервіси з аутентифікацією заносять у спам листи, у яких E-maіl відправника не відповідає даним аутентифікації (поле Логин має відповідати полю E-mail отправителя).

Щоб переконається, що дані введені правильно, натисніть кнопку "Проверить соединение". У випадку успіху буде повідомлення "Проверка соединения прошла успешно".

Існує багато причин, через які з'єднання видає помилку:
  • Не правильно введені логін/пароль - введіть ще раз і перевірте регістр/розкладку.
  • Параметри вихідної пошти не вірні - звіртесь з інструкцією сервісу (приклади для популярних сервісів приведені нижче).
  • Порт сервера заблокований налаштуваннями безпеки ПК (брандмауер, антивірус) або інтернет-провайдером користувача. Чи заблокований порт, можна перевірити за допомогою команди:
    telnet АдресCервера ПортCервера

Приклади налаштувань поштового сервера (сервера вихідної пошти) для популярних сервісів

Google (пошта виду @gmail.com)

  • Адреса сервера: smtp.gmail.com
  • Порт сервера: 465
  • Захист з'єднання: Повний SSL
  • Метод аутентифікації: Звичайний пароль
  • Логін: ваша поштова адреса
  • Пароль: ваш поштовий пароль
  • E-mail відправника: ваша поштова адреса

Актуальна інформація про настроювання вихідної пошти знаходиться на сторінці Google.

Якщо при перевірці з'єднання отримана помилка 534, зайдіть у свій акаунт Google у розділ "Безпека і вхід" (на момент написання довідки адреса https://myaccount.google.com/security) і включіть опцію "Ненадійні додатки дозволені". Пряме посилання на цю опцію: https://www.google.com/settings/security/lesssecureapps. Після цього перейдіть по посиланню https://accounts.google.com/DisplayUnlockCaptcha і натисніть Продовжити.

Яндекс (пошта виду @yandex.ru, @yandex.ua)

  • Адреса сервера: smtp.yandex.ru
  • Порт сервера: 465
  • Захист з'єднання: Повний SSL
  • Метод аутентифікації: Звичайний пароль
  • Логін: ваш логін в сервісі Яндекс (або ваша поштова адреса у випадку використання сервісу пошта для домену)
  • Пароль: ваш поштовий пароль
  • E-mail відправника: ваша поштова адреса

Актуальна інформація про настроювання вихідної пошти знаходиться на сторінці Яндексу.

Демо версія програми МініСофт Комерція