Перейти до основного вмісту

ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

Цей договір публічної оферти (далі – Договір), адресований необмеженому колу дієздатних осіб, є офіційною публічною пропозицією (офертою) фізичної особи підприємця  Вашковського Василя Вікторовича (реєстраційний номер облікової картки платника податків: 2666516977, місто Вінниця, вул. Келецька, будинок 66/36, квартира 70), зареєстрованого в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в установленому чинним законодавством порядку та який є платником єдиного податку (далі – Продавець), кожній дієздатній особі (фізична особа, юридична особа, фізична особа-підприємець), яка прийняла (акцептувала) дану пропозицію (далі –  Замовник), далі разом – Сторони, а кожна окремо – Сторона, укласти такий договір про надання послуг на нижченаведених умовах.

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Відповідно до статті 641 Цивільного Кодексу України (далі – ЦК України) цей Договір є офертою, і в разі вчинення  Замовником дій, які свідчать про її акцепт, є обов’язковим до виконання для Продавця і Замовника.

1.2. Цей Договір укладається шляхом надання повної й безумовної згоди (акцепту) Замовника на укладення Договору в повному обсязі, без підпису письмового примірника Договору Сторонами. Строк акцепту за Договором необмежений.

1.3.  Замовник підтверджує факт ознайомлення та згоди з усіма умовами цього Договору в повному обсязі шляхом акцептування відповідно до ст. 642 ЦК України.

1.4. Будь-яка з наступних дій вважається акцептом цього Договору:

  • факт оформлення Замовником підписки на веб-сайті https://minisoft.ua/ (зокрема, але не виключно, натисканням на посилання «Підписатись» з дотриманням визначених Договором порядку та послідовності, або шляхом здійснення замовлення через особистий контакт Сторін);
  • оплата послуг Замовником на умовах та в порядку, визначеними цим Договором та на відповідних сторінках веб-сайту https://minisoft.ua/;
  • повідомлення Замовником про прийняття умов цього Договору, надіслане на адресу електронної пошти або іншими засобами зв’язку, зазначеними на веб-сайті https://minisoft.ua/.

1.5. Укладаючи цей Договір  Замовник погоджується з повним та безумовним прийняттям положень цього Договору, цін на послуги та умов всіх додатків, які є невід’ємними частинами Договору (за наявності).

ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

2.1. Замовник - юридична особа, фізична особа-підприємець або фізична особа, які є користувачами спеціальної бази даних «МініСофт Комерція».

2.2. Послуга – дії по розробці, розміщенню на сервері та обслуговуванні спеціального програмного забезпечення «МініСофт Онлайн Комерція» (далі – МОК) і синхронізації баз даних Замовника з базою МОК.

2.3. Оферта – пропозиція Продавця укласти цей Договір на умовах, викладених в ньому, адресований необмеженому колу осіб.

2.4. Акцепт – надання Замовником повної й безумовної згоди на укладення даного Договору в повному обсязі, без підпису письмового примірника Договору Сторонами

2.5. Інші терміни, використані у Договорі, вживаються у визначеннях, передбачених законодавством.

ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

3.1. Продавець зобов’язується на умовах та в порядку, визначених цим Договором, надати Замовнику послуги, а  Замовник зобов’язується оплатити та прийняти послуги на умовах даного Договору. Цей Договір регулює купівлю-продаж послуг, у тому числі: добровільний вибір Замовником переліку послуг та оплату  Замовником обраної підписки.

3.2. Даний Договір поширюється на всі види послуг, представлених на веб-сайті https://minisoft.ua/.

ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ НА НАДАННЯ ПОСЛУГ

4.1. Замовлення послуг здійснюється  Замовником через сайт або через особистий контакт Сторін засобами зв’язку з дотриманням визначених Договором порядку та послідовності, а також оплати за послуги.

4.2. При замовленні послуг Замовник зобов’язаний надати Продавцю наступну інформацію:

  • прізвище, ім’я, по батькові Замовника;
  • контактний телефон Замовника;
  • адресу електронної пошти для зв’язку з  Замовником;
  • логін для формування та входу в спеціалізовану базу даних;
  • кількість об’єктів (торгівельних точок) для синхронізації з МОК;
  • версія релізу спеціалізованої бази даних «МініСофт Комерція» на кожному об’єкті;
  • наявність установленого програмного продукту «МініСофт Планувальник задач» на кожному об’єкті;
  • спосіб оплати;
  • найменування Партнера (якщо є).

4.3. Послуги Продавця діляться на 2 вида:

  • послуги по розробці, розміщенню, налаштуванню програмного продукта «МініСофт Онлайн Комерція» та синхронізації спеціалізованих баз даних «МініСофт Комерція» Замовника з базою МОК, що є одноразовими (далі – послуги по встановлюванню МОК);
  • послуги по забезпеченню використання продукту «МініСофт Онлайн Комерція» з оплатою через щомісячну підписку (далі – послуги по користуванню МОК).

4.4. Оформлення  Замовником замовлення послуги по встановлюванню МОК здійснюється у наступному порядку:

  • Заповнення форми на отримання послуг по встановлюванню МОК із зазначенням даних згідно п.4.2 Договору на веб-сайті https://minisoft.ua/;
  • Натискання на посилання «Оформити замовлення» щодо послуги.
  • Замовлення вважається прийнятим Продавцем після зустрічного підтвердження останнім замовлення (підтвердженням є повідомлення Продавця, спрямоване за допомогою засобів зв’язку Замовнику).

4.5. Отримання  Замовником послуги по користуванню МОК здійснюється у наступному порядку:

  • вибір варіанту місячної підписки («Базова», «Стандарт», «Преміум», «Особлива») на сторінці «Профіль» МОК Замовника;
  • натискання на кнопку «Перейти» відповідної підписки;
  • оплата підписки через сервіс платіжної системи https://www.liqpay.ua/.

4.6. Послуги будуть надаватись Продавцем з моменту отримання коштів на рахунок згідно з п. 5.2 Договору.

4.7. Послуги по користуванню МОК надаються на термін 30 (тридцять) календарних днів, починаючи з дня оформлення підписки. Кошти будуть автоматично зніматись сервісом платіжної системм з вказаного Замовником розрахункового рахунку (карти). Дата оплати послуг може змінюватись в залежності від кількості днів в місяці.

4.8. Будь-які відомості про програмні продукти та послуги, що містяться на веб-сайті https://minisoft.ua/, носять інформаційний характер і не можуть сприйматися як такі, які в повній мірі передають всі їх функціональні можливості. У разі виникнення у  Замовника питань, що стосуються можливостей і технологій використання програмних продуктів, особливостей отримання послуг, перед замовленням необхідно звернутися за консультацією до Продавця.

ЦІНА ПОСЛУГ І УМОВИ ОПЛАТИ, ПОРЯДОК ТА УМОВИ ПОВЕРЕННЯ СПЛАЧЕНИХ ГРОШОВИХ КОШТІВ

5.1. Ціна, за якою надаються послуги, вказується в документах (рахунок, чек), що надаються Продавцем Замовнику та на сторінці «Профіль» МОК. Продавець залишає за собою право змінювати ціни на послуги в односторонньому порядку. При цьому, ціни на замовлені  Замовником послуги (після підтвердження замовлення Продавцем), не можуть бути змінені.

5.2. Оплата послуг здійснюється  Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів:

  • за послуги по встановлюванню МОК – на розрахунковий рахунок Продавця згідно рахунку;
  • за послуги по користуванню МОК  - за допомогою платіжного сервісу LiqPay.

5.3. Валюта розрахунків – гривня.

5.4.  Замовник оплачує замовлені послуги на умовах 100% попередньої оплати.

5.5. Замовник може відмовитись від отримання послуг:

  • послуг по встановлюванню МОК – до моменту надання послуг Продавцем шляхом розірвання Договору, про що Замовник повідомляє Продавця письмово або через засоби зв’язку;
  • послуг по користуванню МОК – скасувавши дію підписки на продукт МОК. Припинення можливості користування Замовником МОК наступає одразу після закінчення терміну оплаченої підписки – 30 днів з моменту останньої оплати по підписці.

5.6. У разі відмови від послуг у встановленому порядку, неможливості Продавця виконати замовлення (у разі його оплати  Замовником) та в інших випадках, передбачених законодавством, повернення Замовнику сплачених за послуги грошових коштів здійснюється Продавцем згідно п.п.5.7 – 5.10 Договору.

5.7. Повне або часткове повернення сплачених Замовником грошових коштів у разі неотримання послуг проводиться Продавцем на підставі письмової заяви Замовника, направленої на електронну пошту Продавця www@minisoft.com.ua. Кошти за надані Замовнику послуги не повертаються.

5.8. Продавець не пізніше 5 (п'яти) робочих днів з моменту отримання такого повідомлення від Замовника направляє Замовнику форму заяви про повернення грошових коштів (далі - Заява). Замовник не пізніше 5 (п'яти) робочих днів з моменту отримання форми Заяви від Продавця зобов'язується коректно заповнити, підписати і направити її Продавцю в відсканованому вигляді на електронну адресу, вказану в п. 5.7 Договору.

5.9. Повернення коштів здійснюється на рахунок, з якого була здійснена оплата, в термін до 30 (тридцяти) робочих днів з дати отримання Заяви від Замовника (конкретний термін повернення залежить від банку, що емітував банківську картку Замовника). При оплаті послуг на користь Замовника банківською організацією за рахунок банківського кредиту Замовник зобов'язується вказати в Заяві банківські реквізити для повернення грошових коштів.

5.10. Продавець не компенсує Замовнику витрати, понесені нею у зв’язку з оплатою послуг через платіжну систему LiqPay або з банківських реквізитів.

УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ

6.1. Продавець зобов’язується здійснити роботи по встановлюванню МОК в термін, узгоджений Сторонами, але не пізніше десяти робочих днів з моменту оплати, надавши  Замовнику відповідний розрахунковий документ згідно з законодавством.

6.2. Продавець зобов’язується надавати послуги Замовнику по користуванню МОК згідно вибраної підписки упродовж 30 днів з моменту надходження коштів на рахунок платіжного сервісу.

6.3. У разі відсутності оплати послуг по користуванню МОК слідує зупинка можливості користування Замовником МОК одразу після закінчення терміну оплаченої підписки. Після відновлення підписки та здійснення оплати по підписці можливість користування МОК Замовником надається одразу з моменту надходження коштів на рахунок платіжної системи.

6.4. База даних МОК Замовника зберігається на сервері Продавця 30 днів після припинення дії останньої оплаченої підписки. Після цього терміну база стає недоступною для використання Замовником.

6.5. Відновлення використання МОК узгоджується Сторонами. Вартість відновлення МОК Замовника визначається Продавцем і оплачується Замовником на умовах 100% попередньої оплати

ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ПРОДАВЦЯ

7.1. Продавець має право:

  • в будь-який час вносити зміни до цього Договору, матеріали та інформацію (в т.ч. про послуги);
  • відмовитися від укладення Договору при відсутності у нього можливостей надати Замовнику відповідні послуги;
  • вимагати від Замовника сумлінно виконувати свої зобов’язання за цим Договором;
  • без узгодження з  Замовником передавати свої права та обов’язки по виконанню Договору третім особам;
  • на інші права, передбачені Договором та чинним законодавством України.

7.2. Продавець зобов’язаний:

  • надіслати Замовнику підтвердження замовлення або повідомити йому про неможливість виконати замовлення  узгодженими Сторонами засобами зв’язку;
  • надати послуги після здійснення Замовником оплати за них;
  • показати можливості використання МОК Замовником, при цьому тривалість показу не повинна перевищувати 1 годину. Додаткове, більш тривале по часу, навчання Замовника чи уповноважених ним осіб здійснюється за оплату згідно рахунку;
  • не розголошувати будь-яку приватну інформацію  Замовника і не надавати доступ до цієї інформації третім особам, за винятком випадків, передбачених законодавством України (не вважається порушенням надання Продавцем інформації контрагентам і третім особам, що діють на підставі договору з Продавцем, в тому числі і для виконання зобов’язань перед  Замовником);
  • запобігати спробам несанкціонованого доступу до інформації та/або передачу її особам, які не мають безпосереднього відношення до виконання замовлень, своєчасно виявляти і припиняти такі факти;
  • належним чином виконувати умови даного Договору;
  • нести інші обов’язки, передбачені Договором та чинним законодавством.

ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ  ЗАМОВНИКА

8.1.  Замовник має право:

  • в разі не згоди з будь-якою умовою Договору відмовитися від покупки послуг і будь-яких інших дій, передбачених цим Договором;
  • звертатися за консультацією до Продавця щодо функціональних можливостей та особливостей використання МОК;
  • вимагати від Продавця сумлінно виконувати свої зобов’язання за цим Договором;
  • на інші права, передбачені Договором та чинним законодавством України.

8.2.  Замовник зобов’язаний:

  • до моменту укладення Договору ознайомитися зі змістом та умовами Договору, цінами на товари на веб-сайті https://minisoft.ua/;
  • повідомити Продавцю всі необхідні дані, що ідентифікують його як  Замовника, іншу інформацію, передбачену Договором, підтримувати їх актуальність;
  • своєчасно оплатити замовлені послуги;
  • здійснювати інші платежі, передбачені Договором;
  • не розголошувати будь-яку приватну інформацію Продавця і не надавати доступ до цієї інформації третім особам, за винятком випадків, передбачених законодавством України;
  • належним чином виконувати умови даного Договору;
  • нести інші обов’язки, передбачені Договором та чинним законодавством.

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

9.1. У випадку порушення своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, визначену Договором та чинним законодавством.

9.2. У разі невиконання або неналежного виконання  Замовником умов Договору Продавець має право достроково в односторонньому порядку розірвати цей Договір.

9.3.  Замовник зобов’язаний забезпечити своєчасність оплати послуг відповідно до Договору.

9.4.  Замовник, оформляючи замовлення, несе відповідальність за достовірність наданої Продавцю інформації (зокрема, але не виключно, інформації, зазначеної в п. 4.2. Договору), а також підтверджує, що він ознайомлений з умовами цього Договору та погоджується з ними.

9.5. Продавець несе відповідальність за недоліки, виявлені в програмних продуктах і має виправити їх на безоплатній основі.

9.6. Продавець не несе відповідальності за неможливість виконати замовлення  Замовника, якщо така неможливість виникла в результаті незалежних від Продавця обставин, включаючи, але не обмежуючись, порушення роботи ліній зв’язку, несправність обладнання тощо.

9.7. Загальна відповідальність Продавця за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору обмежується сумою платежу  Замовника, який здійснений на підставі цього Договору.

9.8. Сторони не несуть відповідальності за порушення своїх зобов’язань за цим Договором, якщо воно сталося не з їх вини. Сторона вважається не винуватою, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів для належного виконання зобов’язання.

ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ

10.1. Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов’язань за Договором, якщо воно викликано обставинами непереборної сили (форс-мажорні обставини), таких як: стихійні лиха, пожежі, повені, землетруси, бойові дії на території розміщення офісу Продавця, блокада, окупація тощо.

10.2. У випадку настання обставин непереборної сили, строк виконання зобов’язань зупиняється на час, протягом якого будуть діяти такі обставини. Якщо ці обставини та їх наслідки будуть продовжуватися більше 1 (одного) місяця, то кожна зі Сторін буде мати право відмовитися від подальшого виконання зобов’язань по даному Договору і у цьому випадку жодна зі Сторін не буде мати право на відшкодування іншою Стороною можливих завданих збитків.

10.3. Сторона, для якої створилася неможливість виконання зобов’язань за Договором у зв’язку з настанням форс-мажорних обставин, зобов’язана негайно повідомити іншу Сторону про це, а також протягом 5 (п’яти) днів з дня настання форс-мажорних обставин вислати іншій Стороні повідомлення установленої форми, видане уповноваженою особою, з вказівкою наявності зазначених вище подій, дати їх настання і тривалості. Неповідомлення або невчасне повідомлення про настання форс-мажорних обставин позбавляє Сторону права посилатися на будь-яку вищевказану обставину як на підставу, що звільняє від відповідальності за невиконання зобов’язань. Наявність форс-мажорних обставин повинна бути підтверджена уповноваженою особою.

ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

11.1. Спори, що виникають між Сторонами, та розбіжності за цим Договором та в зв`язку з ним, будуть вирішуватися Сторонами шляхом переговорів.

11.2. Спори та розбіжності в рамках цього Договору, врегулювання яких Сторонами неможливе шляхом переговорів, можуть бути вирішені в судовому порядку.

ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ

12.1.  Замовник відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» надає згоду Продавцю на збір, обробку, використання їх персональних даних та інших даних, які передаються Продавцю, з метою забезпечення реалізації податкових відносин, господарських відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та аудиту, відносин у сфері економічних, фінансових послуг та страхування, вивчення споживчого попиту та статистики, у маркетингових, інформаційних, рекламних, комерційних або інших аналогічних цілях.

12.2.  Замовник повідомлений про те, що його персональні дані внесені до бази персональних даних Продавця, а також повідомлений про свої права відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» та про мету збору персональних даних.

ІНШІ УМОВИ

13.1. Цей Договір набуває чинності з моменту отримання  Замовником підтвердження замовлення від Продавця.

13.2. Усі правовідносини, що виникають з Договору або пов’язані з ним, у тому числі пов’язані з дійсністю, укладенням, виконанням, зміною та припиненням цього Договору, тлумаченням його умов, визначенням наслідків недійсності або порушення Договору, регламентуються цим Договором та відповідними нормами чинного законодавства України, а також звичаями ділового обороту на підставі принципів добросовісності, розумності та справедливості.

13.3. Відносини, що виникають при укладанні або в процесі виконання цього Договору, що є неврегульованими цим Договором, регулюються чинним законодавством України.

13.4. Договір діє до 31 грудня поточного року та автоматично продовжується на наступний рік без додаткового узгодження його пролонгації Сторонами.

13.5. Дія Договору може бути припинена Сторонами за взаємною згодою, зокрема і згідно п.6.3 Договору.

АДРЕСА РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ ТА РЕКВІЗИТИ ПРОДАВЦЯ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАШКОВСЬКИЙ ВАСИЛЬ ВІКТОРОВИЧ

  • реєстраційний номер облікової картки платника податків: 2666516977
  • 21021, Вінницька обл., місто Вінниця, вул. Келецька, будинок 66/36, квартира 70
  • р/р UA233006140000026004500148637 у банку ПАТ "КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК" в м. Вінниця
  • тел.: +380964383624 (Viber, WhatsApp).
  • адреса електронної пошти: www@minisoft.com.ua

 

Демо версія програми МініСофт Комерція