Перейти до основного вмісту

Автоматизація автомийки - без проблем. Програма для автомийки "МініСофт Комерція Авто"

  • 16.05.2011

Ця стаття буде цікава власникам автомийок, що шукають можливості підвищення доходу від бізнесу - автомийки. У статті мова йде про недорогий інструмент автоматизації автомийки - програму "МініСофт Комерція Авто", впровадження якої дозволяє і істотно поліпшити роботу та керування автомийки, і прив'язати до себе постійних клієнтів, і діставати додатковий прибуток без капіталовкладень.

Довідатися про вартість програми "МініСофт Комерція Авто" можна на сторінці програми. Для онлайн знайомства з програмою необхідно зробити запит для одержання інструкції з підключення до вилученого сервера. Ви зможете попрацювати в тестовій базі автомийки без обмежень функціоналу, довідатися можливості й особливості програми, прийняти зважене рішення про її придбання.

Сьогодні автомийки - досить прибутковий бізнес, що, проте, відчуває всі тяготи твердої конкуренції. У великих містах сьогодні сотні автомийок, власники яких шукають можливості розвитку бізнесу, одержання додаткового прибутку і зменшення витрат.

Звичайно, існують різні способи поліпшити роботу автомийки, залучити додаткових нових клієнтів і утримати старих. Безумовно, при поганій роботі персоналу, позахмарних цінах або невдалому місці розміщення досить складно істотно поліпшити показники прибутковості. Тут необхідні більш радикальні рішення. Однак тут мова йтиме про більш вдалу ситуацію, коли і персонал добре працює, і сервіс налагоджений, і ціни адекватні - і клієнти повертаються. Але не всі, і не завжди. А хотілося б - щоб було їх більше - і частіше. Що тут можна зробити?

Насамперед - зрозуміти, що здатне залучити і нових, і старих клієнтів. Про деякі питання підвищення лояльності клієнтів мова вже йшла в іншій статті. Продовжимо цю тему уже відносно до специфіки автомийки.

Отже, підвищити прибутковість автомийки можна, використовуючи комп'ютерну програму "МініСофт Комерція Авто" компанії "МініСофт".

Програма "МініСофт Комерція Авто" може запропонувати користувачам цілий ряд корисних у роботі інструментів і зручний, дружній інтерфейс.

Для знайомства з можливостями програмного продукту Ви можете попрацювати в програмі "МініСофт Комерція Авто" через інтернет, в онлайн режимі. Для одержання доступу до онлайн-сервера, скористайтеся банером "Демо-версія МініСофт Комерція" і одержите інструкцію з підключенню до сервера на електронну пошту. Ви зможете попрацювати в повнофункціональній версії програми з тестовою базою автомийки.

Розглянемо детальніше, яким чином впровадження комп'ютерної системи автоматизації автомийки може допомогти власникові автомийки істотно збільшити прибутковість бізнесу.

Насамперед, варто сказати, що система автоматизації вирішує комплекс задач. Повний перелік функцій визначає можливості, що здійснює програма. Тут ми не будемо говорити про технологічне керування устаткуванням автомийки - це зовсім інша специфіка програмного забезпечення, до того ж не усім необхідна і доступна за ціною. Наприклад, автомийки з ручним виконанням усіх процесів (а таких більшість у малих і середніх містах) зовсім не мають потреби в подібних системах. Зате усі - від найменшої мийки до великої - мають потребу в системі керування, що дозволяє здійснювати оперативне керування, оперативний облік засобів, матеріалів, людських ресурсів. Саме про таку систему і піде мова.

Загальні функції програми "МініСофт Комерція" детально розписані тут. Далі розглянемо детально, яким чином можливості спеціалізованої програми можуть бути ефективно використані на автомийці.

Можливості можна розділити на двох категорій: по керуванню ресурсами автомийки (грішми, матеріалами, людською працею) і по роботі з клієнтами (ведення клієнтської бази, застосування спеціальних систем заохочення клієнтів, формування їх лояльності).

Про можливості програм МініСофт по веденню клієнтів і дисконтній системі досить детально описано в згаданій статті. «Задоволений постійний клієнт - невичерпне джерело додаткового прибутку в роздрібній торгівлі». Тому коротко вкажемо, що сьогодні ще не так багато автомийок використовують навіть просту дисконтну систему, тому цей механізм заохочення постійних клієнтів може бути досить ефективним і прибутковим. Витрати на його впровадження дуже невеликі: (дисконтна картка постійного покупця може коштувати кілька гривень (карбованців) - як правило, до півдолара, а віддача - досить відчутна.

Тому перша перевага впровадження системи автоматизації за допомогою програми "МініСофт Комерція Авто" - можливість одержувати додатковий доход від збільшення числа постійних клієнтів.

Використання відомостей про клієнтів, що зберігаються в базі програми - друга перевага.

1_16.jpg

У версії "МініСофт Комерція Авто" доданий спеціальний довідник "Автомобілі клієнта", у якому можна записати дані про авто: тип, марка і модель автомобіля, держ.номер, а також дані власника авто (наприклад дані тех.паспорту). Є і ряд додаткових відомостей про автомобіль, що можуть бути цікавими для випадку, якщо поруч з мийкою працює магазин автозапчастин або СТО.

2_15.jpg

Знаючи дані про автомобілі клієнта, легше правильно визначити вартість послуг мийки, а також провести детальний маркетинговий аналіз по клієнтах. А з клієнтами можна (і потрібно) активно працювати, проводячи індивідуальні адресні маркетингові акції (найпростіша - SMS-повідомлення в день народження з поздоровленням і запрошенням одержати саме сьогодні якийсь бонус від автомийки).

Розглянемо й інші переваги від автоматизації автомийки за допомогою програми "МініСофт Комерція Авто".

Програма "МініСофт Комерція Авто" дозволяє вести облік коштів  і зроблених послуг, матеріалів і ресурсів, що були витрачені при виконанні робіт.

Кожен вид робіт, що здійснюється на автомийці, вноситься в програму в картку товару/послуги. Послуги можуть прив'язуватися до типу автомобіля, що робить більш легкою роботу касира (адміністратора) і виключає помилки (вибір аналогічної по змісту послуги, але за ціною іншого типу автомобіля). Крім того, довідник автомобілів виключає конфліктні ситуації між власниками авто і персоналом, оскільки тип автомобіля вже конкретно заданий у його моделі - і відповідно ціни на послуги також наперед задані для даного типу авто.

Указуючи, що це продукція, одержуємо можливість скласти калькуляцію витрати матеріалів і ресурсів, використовуваних при здійсненні даної роботи.

3.jpg

Калькуляцію можна робити спрощеною - тільки основні матеріали (миючі засоби, поліроль і ін.) або повною - крім основних вказувати й орієнтовані норми витрати води, електроенергії й інші витрати.

У програмі компанії "МініСофт" є можливість вказати як об'єкт (бокс), так і виконавця або бригаду виконавців, що безпосередньо робила відповідні послуги.

.

22.jpg

У такий спосіб Ви одержуєте можливість враховувати як ступінь використання обладнання, так і контроль роботи і завантаженості персоналу.

Роблячи клієнтові послугу, співробітник автомийки в програмі здійснює її продаж - таким чином, з одного боку, гроші попадають у касу і враховуються, а, з іншого боку - списуються відповідні матеріали і ресурси.

4_15.jpg

Для зручності роботи з клієнтами, що здійснюють розрахунки згідно договору в безготівковій формі, у програмі передбачене групове проведення замовлень - інструмент "Розрахунок із клієнтом" (закладка Клієнти - команда в контекстному меню). За допомогою цього інструмента можна закрити ряд замовлень конкретного клієнта, причому програма сама зробить попередній розрахунок суми оплати і виділить ті неоплачені замовлення, на проведення яких отриманих від клієнта грошей вистачить.

raschet.jpg

За допомогою ряду звітів програми можна контролювати грошовий потік, залишки матеріалів, сировини і супутніх товарів, що продаються тут же, зайнятість і заробітки персоналу й інші показники. На малюнку показаний спеціальний звіт по роботах виконавців і сумах їх заробітків.

5.jpg

Одною дією - відкриттям звіту - власник автомийки одержує 3 види інформації: скільки грошей отримано від клієнта (за будь-який період - зміну, день, тиждень або місяць) і по якому виду послуг, скільки ресурсів витрачено на надання відповідних послуг і хто з клієнтів приносив свої гроші, користуючись послугами автомийки. Грамотний аналіз цієї інформації дозволить побачити потенційні можливості розвитку бізнесу і шляхи одержання додаткового прибутку.

Слід зазначити, що частина автомийок уже використовують визначені системи автоматизації. Першими тут йдуть мийки при АЗС - часто вони використовують те ж програмне забезпечення, що й АЗС, і магазин при автозаправці. Серед окремих автомийок кількість автоматизованих істотно нижче. І одна з причин - відсутність простих і доступних програм автоматизації автомийки. У цьому легко переконатися, скориставшись пошуком в інтернет. Є одиничні пропозиції програм, причому ціни на подібні програми - від декількох сотень до декількох тисяч доларів. Далеко не кожній мийці доступна така програма. Та й її впровадження - заморочлива і витратна справа.

Компанія "МініСофт" пропонує програму, що відрізняється простотою впровадження і використання, з відмінним співвідношенням ціна/якість - і по дуже доступній ціні. Однокористувальницька версія програми коштує менше 100 доларів, а мережева (одна база даних, більше 3 робочих місць у локальній мережі) - менше 200 доларів. Це ефективне рішення для малих і середніх автомийок, де не потрібний складний облік і складна бухгалтерія. Але навіть великі автомийки можуть використовувати програму МініСофт як фронт-офіс (установивши її безпосередньо на території мийки), а вже як бек-офіс використовувати велику програму обліку (наприклад із сімейства 1С:Підприємство).

Нам приємно, що автомийки як в Україні (у Вінниці, Києві, Львові, Запорожжі й інших містах), так і в Білорусі та Казахстані, уже працюють із цим продуктом компанії "МініСофт".

Придбати програму "МініСофт Комерція Авто" можна, звернувшись в офіс компанії МініСофт або в її регіональних партнерів.

Впевнені, що власники автомийок повною мірою оцінять переваги автоматизації за допомогою програми автоматизації автомийки "МініСофт Комерція Авто" і зможуть одержувати додаткові доходи від більш ефективного керування ресурсами і коштами свого бізнесу.

Демо версія програми МініСофт Комерція